Friday, October 8, 2010

You are using Lotus Notes.

[For more information about Lotus Notes, click here.]


It's showing me a blank dialog box with an OK button.  How zen.

Se me muestra un cuadro de diálogo en blanco con un botón Aceptar.  Qué Zen.


I think it knows I'm seeing Thunderbird on the side.

Creo que sabe que tengo un lío con Truenosave.


Of course the key that does "refresh" in every other program does "lock me out of this program" in Notes.

Por supuesto, la clave que hace "regenerar" en todos los demás programas hace "blocarme de este programa" en Notas.


Its appearance is 100% inconsistent with the OS, yet still 100% ugly.

Su apariencia es de 100% incompatible con el sistema operativo, pero sigue siendo 100% feo.


It's perfectly reasonable for Notes to take down half my system resources -- after all, it runs both email *and* a calendar.

Es perfectamente razonable para Notas a derribar la mitad de mis recursos de sistema -- después de todo, se ejecuta correo electrónico y *además* un calendario.


At least it's freeware.  Wait, what?  My company pays money for this?!

Por lo menos es gratiware.  Espere, ¿qué?  ¡¿Mi empresa paga dinero para esto?!


On the plus side, I now understand how Mac enthusiasts feel about PCs.

En el lado positivo, ahora entiendo cómo los entusiastas de Mac se sienten acerca de los PCs.


Still less evil than IE6.

Aún menos mal que IE6.

______________
Note:  As always, these 'translations' are basically just Google Translator output, so corrections are welcome.

No comments:

Post a Comment